FAQFAQ    Board RulesBoard Rules    SearchSearch    LotteryLottery    RouletteRoulette    UsergroupsUsergroups
     RegisterRegister  ProfileProfile    Log in to check your private messagesLog in to check your private messages    Shop    Log inLog in 
View posts since last visitView your postsView unanswered posts

Missione Solo per rilassarsi il furto dell'autocarro

Post new topic   Reply to topic    Mafiascene.com Forum Index -> Mafia I Help
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Pino1801

New Member
New Member

5 Bank Notes
Items

PostPosted: Mon Jun 14, 2021 11:13 am    Post subject: Missione Solo per rilassarsi il furto dell'autocarro Reply with quote

Ogni tanto ritorno a giocare a Mafia ma come sempre ho dei problemi nella missione "solo per rilassarsi - il furto dell'autocarro".
Molte molte quando parcheggio la mia auto vicino all'entrata del porto l'autocarro che devo rubare non esce dal porto e rimane fermo.
Ho provato a spostare la mia auto e a parcheggiarla in un altro posto, ho provato anche ad uscire dall'auto ma niente da fare l'autocarro non si muove.
Altre volte, invece, l'autocarro esce subito dal porto.
Devo parcheggiare la mia auto in una posizione particolare?
Devo fare qualcosa di particolare?
Grazie per i suggerimenti.

Every now and then I go back to playing Mafia but as always I have problems in the mission "just to relax - the theft of the truck".
Many many when I park my car near the entrance to the port the truck I have to steal does not leave the port and remains stationary.

I tried to move my car and park it in another place, I also tried to get out of the car but nothing to do the truck does not move.
At other times, however, the lorry leaves the port immediately.
Do I have to park my car in a particular location?
Do I have to do something special?
Thank you for your suggestions.
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    Mafiascene.com Forum Index -> Mafia I Help All times are GMT
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum